לאחר סיום המאצ'ינג: האדמו"ר הופיע בפתאומיות וערך "לחיים טיש"

נתי קאליש No Comments on לאחר סיום המאצ'ינג: האדמו"ר הופיע בפתאומיות וערך "לחיים טיש"

התרגשות רבה נרשמה בחצה"ק קרעטשניף – קרית גת עם הצלחת המאצ'ינג לטובת הקמת הישיבה החדשה "תורת ישראל" לצעירים מצויינים, בהגעתו הפתאומית של האדמו"ר אל תוך החפ"ק לתפילת ערבית ומעמד לחיים טיש | גלריה

צילום: מהנעשה והנשמע בחצה"ק קרעטשניף ק"ג
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתאריך כ"א – כ"ב תמוז התקיים בחצה"ק קרעטשניף – קרית גת, קמפיין מאצ'ינג בשם "לגדל ולחזק" לטובת הקמתה של הישיבה החדשה "תורת ישראל" לצעירים מצויינים, שתהיה לישיבה החסידית הראשונה בעיר קריית גת והסביבה.

התרגשות רבה נראתה בעיר בהתקרב זמן פתיחת שעריה של הישיבה הק', ומחזה מיוחד נראתה בעיר כאשר כל קהילות הקודש מכל הגוונים ומכל חוגי הקשת וכלל תושבי העיר היקרים אשר התגייסו למען המטרה הקדושה במסירות יוצא דופן ובאחדות מופלאה יחד גייסו כספים והתרימו אחרים למען הצלחת הקמפיין ואף פתחו את רוחב ליבם ונדבו מממונם ועזרו למען הקמת מקום תורה בעיר ולמען הכרת טובה לרבי ה'נועם ישראל' זיע"א אשר הקים בייזע ובעמל רב את קריית גת החרדית.

מיום רביעי בשעה 12:00 בצהריים הוקם חפ"ק ענק שעבד לאורך כל ימי הקמפיין במרכז החסידות בקרית גת ובו עמדות התרמה מרכז טלפוניה ומסכי ענק שע"י יוכלו לעקוב אחר מצב הקמפיין והתרומות הנכנסות.

קרוב לשעה 10:00 בליל יום חמישי באופן פתאומי הופיע כ"ק האדמו"ר שליט"א לביקור בחפ"ק. האדמו"ר סייר בחפ"ק והתבונן על כל עמדות ההתרמה וקיבל הסבר מפורט ממנהל הישיבה הרב יוסף מאיר פרוכטר הי"ו על כל הפרטים ואופני התרומות ולאחמ"כ בירך את כל המשתתפים והמסייעים לקמפיין בכל הברכות והישועות ולהמשך ברכה והצלחה וסייעתא דשמיא.

מעט אחרי השעה 00:00 בלילה אחר שהגיעו ליעד של 1,000,000 ש"ח, נכנס האדמו"ר לתפילת ערבית בחפ"ק ואחר ערך מעמד "לחיים טיש" במקום. במעמד דיבר האדמו"ר בשבח והודי'ה לבורא כל עולמים על כל החסד אשר עשה עמנו, ובהמשך שרו ניגוני שבח והודי'ה להשי"ת על הצלחת הקמפיין ברוב ס"ד ואף קמו לריקוד נלהב כששרים את הניגון 'והריקותי לכם ברכה עד בלי די'.

הקמפיין הושלם בהצלחה, והישיבה הקדושה תפתח את שעריה אי"ה בר"ח אלול הבעל"ט לשם ולתפארת ולמען הגדלת התורה והאדרה בעיר.



0 תגובות